HEA KLIENT!
OSC soovib Teile pakkuda parimat teenindust kaupade veol. Selleks palume Teil täpselt kinni pidada järgnevast tellimuse esitamise reeglistikust:
TELLIMISE KAKS SAMMU
Esimene samm
Autojuhi väljakutse
Hiljemalt kell 15:00 (sõltub piirkonnast) tuleb esitada tellimus autojuhi väljakutseks* ja edastada ka andmed saadetavate kaubakoguste kohta e-mailile tellimus@osc.ee või telefonil 56600008. Info peab sisaldama saadetiste arvu ja kas on tegemist pakkidega või kaubaalustega,
*Püsitellimusega ja kaupa ise toovad kliendid autojuhi väljakutset ei pea tegema.
Teine samm
Pakiveo tellimus
Vajalik ka kauba toomisel OSC terminalidesse.
Hiljemalt kell 17:30 tuleb saata elektrooniline tellimus, mis sisaldab kauba saaja nime, kontaktisiku telefoni, täpset aadressi, tööaega ning kauba täpset kogust (pakkide arv ning kaubaaluste arv ning liik). Elektroonilist tellimust ootame kas läbi OSC tellimiskeskkonna (registreeritud kliendid), OSC koduleheküljel oleva vormi, koduleheküljel asuva blanketi või vabas vormis e-maili teel.
Esitatud tellimus printige kahes eksemplaris, üks jääb autojuhi allkirjaga Teile ja teine liigub koos kaubaga OSC terminali.
Kui juba esitatud tellimusele tuleb saadetisi lisaks, siis tuleb ka selle kohta saata täiendav tellimus.
Nende punktide täpsel täitmisel on võimalik OSC-l planeerida varakult vajalikke transpordivahendeid ning seeläbi toimetada klientide saadetised maksimaalselt kiiresti saajateni.
Täname Teid mõistva suhtumise eest!
OSC klienditeenindus
www.osc.ee
mob: 56600008